Thursday, April 10, 2008

Vilken sång?
Ja vilken sång är det Kristina och Johan sjunger?









6 comments:

Anonymous said...

Jag vet!! det är "I ett hus vid skogens slut..."-sången! Vinner man nåt pris om man har rätt? ha det bra:) puss o kram

Patrik Stenberg said...

Hej Erika

Nej tyvärr utgår det inget pris men du får komma och sjunga med Johan när du vill.

Patrik

Anonymous said...

Ja, det va enkelt i ett hus i skogens slut, liten tomte tittar ut.
KRAM Far-Mor
Ja Johan ser då ut att ha jättekul.

Anonymous said...

Men det är väl ett så ganska bra pris tycker jag:) när kommer ni upp igen då? till min konsert kanske? *blink blink*:)
Kraaam

Patrik Stenberg said...

Vilket datum var det konsert?

/P

Anonymous said...

Jag har min egna konsert fredag 16 maj kl. 18! Skulle vara kul om ni kom:) annars är det inte så många kvar och de som är kvar är mitt i veckona.
Kraaam